سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارائه ی انواع سینی کابل و لوله های فولادی

نظر

ناودانی بال شیب دار 8 پروفیل با خطای پایین تولید میگردد . تایید کننده این کیفیت استاندارد های ملی و بین المللی مختلفی است که این محصول بدست آورده است که با توجه به حساسیت های کاربری ناودانی در ساختمان الزامی به نظر میرسد .

ناودانی 8 پروفیل صنعت ماهان استاندارد ملی شماره 1-4477 را از سازمان ملی استاندارد کشور اخذ نموده است . همچنین استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 برای ناودانی های سنگین و استاندارد روسی GOST 8240: 1997 برای ناودانی های سبک از جمله استاندارد های بین المللی است که ناودانی ذوبی را به گزینه مناسبی برای صادرات بدل کرده است.

انواع ناودانی

در این بخش سعی کرده ایم تا قیمت ناودانی از بهترین کارخانه های ایران و در انواع مدل ها را در اختیار شما قرار دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید و دریافت بروز ترین قیمت های ناودانی با ما در تماس باشید.

ناودانی یکی دیگر از محصولات فلزی موجود در بازار ایران و جهان میباشد که کاربردهای متفاوتی در صنعت و ساخت وساز دارد. ناودانی به شکل کلمه انگلیسی U میباشد و به این خاطر با علامت اختصاری UNP شناخته میشود.

ناودانی جزئ دسته پروفیل های باز است که دارای سطح مقطع u شکل است متشکل از یک جان در وسط و دو بال عمود برجان و بیشترین کاربرد آن در پروژه های ساختمانی و صنعتی است.

https://teparsayan.com/product/%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c/


این محصول نیز همانند دیگر فلزات استاندارد مشخصی برای تولید دارد و در سایزها و ضخامت های مشخصی تولید میگردد. ولی در سالهای اخیر بعضی از کارخانه ها این محصول را با وزن سبک تر از استاندارد جهانی تولید میکنند

 


علت این امر به دلیل تقاضای موجود در بازار برای کاهش هزینه های مصرفی میباشد و در بعضی از کارها استفاده از این نوع محصولات مشکلی را ایجاد نمیکند و شاید بهتر هم باشد چون وزن سازه را کاهش و مقاومت لازم را نیز دارا میباشد. ولی باید در نظر داشته باشیم که هر محصول برای مصرفی خاص کارائی دارد و نباید از محصول مشابه و سبکتر یا سنگیتنر استفاده شود.

خرید ناودانی

برای خرید انواع ناودانی می توانید با ما تماس بگیرید .